niedziela, 15 czerwca 2014

Koniki z naszej stajni ;)

Postanowiłam przedstawić nam wszystkie koniki z naszej stajni. Oczywiście niektóre zostały już sprzedanbe ale jeśli tylko mam ich zdjęcia to je pokaże.
Od przodu : Kapek, Magnet, Kometa i Czako. 2 pierwsze sprzedane

Warna - mój ulubiony koń, 12 lat, w ciąży

Słitas i Czipikao - sprzedane

Missy i Magnet. Missy to jego matka, sprzedani.

Kapek, sprzedany.



Kometa - 8 lat, prywatna ale pod szkólkę. Kiedys ją uwelbiałam i ona bardzo sie do mnie przywiązała ale teraz wolę Warnę i jestem jedyną osobą, której Kometa się słucha, którą lubi i do, której ma zaufanie. Myślę, że bardzo ją zraniłam...

Nesti -  córka Niagary, sprzedana

Magnet - miłość Arii, sprzedany

Bunia - kucyk, który ma niezły charakterek. Ma duże zaufanie do mnie i do Arii.

Magnet

Nikozja i głowa Niagary, Nikozja to jej corka



Niagara-ulubiony koń Arii, 15 lat, 165 cm. wzrostu.

Czako - miał być oddany na reź ale pani go odkupiła, trafił na reź ponieważ kiedy był mały wsadził nogę w drut kolczasty i niby nie dało się go wyleczyc. Teraz jest najszybszym koniem koniem w stajni i świetnie skacze. 178 cm, 11 lat.

~Tris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz