czwartek, 9 lipca 2015

Kolejny powrót?

Cześć wszystkim! o boże nie było mnie aż pół roku, głównie ze względu na to, że z bloga odeszła Tris, a ja w sumie czasem z braku czasu i moze nawet z lenistwa nic nie pisalam xd Dzisiaj wpadłam na pomysł, że wejdę na tego bloga co slychać i pozytywnie mnie to zaskoczyło!! Uznałam, że może znowu zaczne kontynuować bloga, ale go odświerze. Boje się czytać pierwsze posty, bo nie ukrywam byłam słit qniarką hahah moze nie taką dosłowną, ale po części tak XDDD Ogólnie zacznę od odświerzenia szablonu, może usumę pare postów, pare zdjęć a zwlaszcza dziwnych opisow do nich hhahhaa
Okej mam nadzieje, ze beda wyswietlenia , a nawet i komentarze ((:

2 komentarze:

  1. Jupi! Blog ożył! Wyciągnijmy szampana, Fantę czy jakieś inne węglowodany :D Szkoda tylko, że blog nie będzie już prowadzony w starym składzie, no ale ważne, że wrócił :) Zmiany na ogół są dobre, więc mam nadzieję, że uraczysz Nas jakimś postem, który pokaże nowego ducha tego bloga :) Powodzenia życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń